SorrySorry

Hej!
Sorry för en dålig uppdatering (igen)... Men idag vakna jag upp hos Malin och fick höra att hon hade ritat mig på ryggen när jag sov!? Haha xo
Sen har vi bara myst inne i det läskiga vädret, svensksommar till MAX!
Nu när det e sånt skit väder kan man ju inte hjälpa att längta tbx till detta :')
Bild från idag (:
Pretty Malin
dagens ^
meen nu ska jag värma mig och myysa i min NYPD tröja :D
Texten har inget att göra med bilden (igen) Men den kommer från en såå braa låt, "Someone like you" heter den med Adele (:
Nu ska jag kolla på Rocky Balboa (om det nu stavas så)
Puss hej nattinatti :)



Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Din blogg är riktigt bra och följer dig på bloglovin om jag inte redan sagt det? Hoppas att du följer mig men om inte får du gärna lägga till mig.. Kram <3

2011-08-11 @ 14:56:16
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0