Sleep-over

Hallå ! <3
Kom ganska nyss hem från Malin, och tänkte göra ett litet inlägg om vad som händer idag ^^
Jag försöker få tag på Moa på facebook så jag kan fråga om hon vill ta tåget till centralen nu ist för att komma ikväll, så kan jag möta henne i centralen och då vill jag köpa hårfärg ! :D
Kanske inte har sagt det men Karin och Moa ska sova här hos mig ikväll :) Karin kommer lite senare för hon e i Stockholm och dansar, BTW hoppas du har det jätte kul Karin!, så hon kommer ikväll
Bilder från dom senaste dagarna! (:

JAAG^ Malin och jag sitter på busshållplatsen i typ förrgår (;

<3
En bild på jag idag:

Det blev ett egopics inlägg...
Nu ska jag sola, ha en bra da pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0