Regn

Hejhej!
Det har ju regnat hela dan så det kändes som en inne och mysa dag ^^
Så jag har legat och myst i min fåtölj med täcket över mig och sett alla PrettyLittleLiars avsnitt som går, jag bara fastnar i dom kan inte hjälpa det! xo
myst såhära typ heladan...;
sovit oxå, min mamma tror fof att väcka mig på morgonana kmr hjälpa mig sova bättre, stort tvek!
Och den snyggaste personen nånsin e med i Prettylittleliars !
så snygg jag tror jag döör ! ME LOVE <3
och jag har tänkt på mitt hår idag och jag måste göra nåt åt det ! de ser ut som fan asso :( hjälp miig ?
pusshej
btw jag e väldigt trött så det här inlägget kanske blev liite rörigt, sry... <3

Kommentarer
Postat av: G

sv: åh, tack! :D

2011-08-09 @ 21:53:01
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0