Oups...

...Jag har inte uppdaterat på 3 dar nu! Men jag har haft fullt upp :$
Och jag ljuger inte nuva, Jag har sovit över hos Hanna med malin, vart i allingsås med Hanna och hälsat på några vänner och igår var jag och malin på Oskar Linnros! jag har bilder från igår ^^
Dålig kvalite, jag vet, men tog med mobileo... Har inga fler bra bilder från OskarLinnros :(
Och jag har bara en bild från gårdagens outfit oxå;
Väldigt vacker och stor svart prick jag har eh? ;)
Tror jag ska träffa Hanna och Malin idag, vet inte vad vi ska hitta på men jag uppdaterar ikväll igen !
Funderar på att byta till devote.se ist för blogg.se värt?
aja ha en go dag pusshej!

Kommentarer
Postat av: Moa

har också tänkt på det hörru, vi kan göra det tillsammans? :d byta blogg asså

2011-08-16 @ 17:58:44
URL: http://hjalmr.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-08-17 @ 13:38:56
Postat av: Anonym

hejsan jag följer din blogg & tycker den är väldigt intressan , jajjamäännnssann , kolla gärna min :)

2011-08-17 @ 13:39:28
URL: http://antidepressiv.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0