MYS !

Tjenare <3
JA, jag är dålig på att uppdatera...skäms...
Jag planerar att updatera mucho mer när jag byter och får ording på den nye bloggen (header är det jag väntar på och den ska jag göra när jag färgat håret igen;), jag ska köpa en Iphone snart oxå och dåfan kan ni räkna med mke uppdatering ! Funderar på att vänta tills Iphone5 kommer eller satsa på en Iphone4 va tror ni?
Här e en bild på vad jag hoppas/tror Iphone5 kmr se ut:

men jag har väntat länge kanske satsar på Iphone ist?...
Och jag har bestämt mig för att färga mitt hår! Mörktmörktmörkt rött! iiii läskigt tkr jag!
ungefär den här färgen hoppas jag på;

skulle jag passa tror ni? :$
Iaf nu sitter jag i soffan med Malin och vi som skulle titta på American Pie och det inte funka :( Ist har vi haft filmkväll med filmen Dude where's my car ? och Step Up (den första) Mysigt :)
Men nu ska i dra ut med Malins hund Gucci ;)
natti natti !

Kommentarer
Postat av: Lisa

satsa på iphone 5 !

2011-08-20 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0