Hejsan <3

Hallå! jag sitter hos Malin vi har precis gått från Hanna (efter att vi sov där) för hon skulle till nån läkare :)
Igår satt jag och Malin uppe och kolla på film och snacka till typ 4 / 5 på natten härligt !
Lite bilder från gårdagen:
Söta dom är ellerhur?! Jag fick gömma mig va helt osminkad och blöt i håret efter "vattenkriget"...
Jag ska nog färga mitt hår mörktmörkt rött ! tycker inte om hårfärgen jag har nu den e bara misslyckad...
Och jag ska byta till devote.se det verkar såå mke bättre :D säger till när jag gjort den nya !
pusshej!

Kommentarer
Postat av: MerzeCollin -

sv: tack! :) följa varandra?

2011-08-17 @ 14:15:03
URL: http://merzecollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0