Hejhej <3

jag e så jävla lat, när jag kom hem igår kväll orkaade jag verkligen inte uppdatera så igår blev det ingen uppdatering alls, skäms på mig... ;)
men igår slöa jag hemma halva dagen typ (sköööönt!) sen på kvällen drog jag ut med Malin :)
Nu har jag precis städat, duschat, klätt på mig, sminkat mig och sitter nu med en go baguette till lunch! så fort jag e klar med det här inlägget ska jag dra till Malin och vi ska åka och hyra film, American Pie ! som vi ska se ikväll när vi sover över, hennes föräldrar e borta så det e föräldrafritt haha ;)
bilder på dagens outfit får ni iaf !
Jacka- H&M
Shorts- Strawberry (NY)
Linne- vet ej
leggins- vet ej
skorna- blir nog mina Juicy Couture...
Nu ska jag dra pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0