Friendship

Hejhej! :)
har inte haft internet så jag har inte kunnat uppdatera...
Jag har haft 2 underbara dagar! :D Haft det jätte skönt, här kommer bilder från helgen!
sweeet!
jag och min eeelskling Caddie
myys !
fint bäddat i min säng^^ här ska vi soova !
Idag var jag och moa i stan lite snabbt (karin mådde inte riktigt bra så hon stanna hemma) och moa köpte BH och ett fiint linne, själv köpte jag hårfärg ! :)
när vi kom hem så ringde vi tbx Karin :D
Båda små gullungarna på bild !
haha jäkligt fokuserad på att färga håret nu asso! ;)
Vi satt och såg på vänner medans hårfärgningen värka !
kklart! E faktiskt nöjd ändå ^^ syns inte så bra på den här bilden en bättre kommer :)
nu ska jag gå och lägga mig för det är ***** ****** ******** *** skola imon omg...
natti...

Kommentarer
Postat av: karin

sketa snöggt!!!!

2011-08-22 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0