<3

hejhej !
Sry för seen uppdatering men vi har haft fullt upp typ och så kul att jag bara glömt ;$
Iaf frölunda torg va kul ! vi va skit trötta efter igår men de va kul iaf, första bussjäveln körde bara rätt förbi oss jag fick rådamp ! men den tog vi 7an dit oxå kom det konttrollanter jag hann precis smsa (pshu) och moa hann stämpla men den idiot till kontrollant va jätte spydig/kaxi och sa att hon inte hade, men det löste sig så tillslut fatta han att hon hade...
Att testa super höga klackar e alltid kul hihi;
de e moa till vänster och jag till höger... Inget nagellack på torna just nu, naket !
Vänta på bussen pvg hem vid bellvue, kärlek till bilden ! <3
Idag köpte jag;
örhängen <3
en eyeliner från maxfactor och en ny blondering hoppas verkligen det funkar den här gången xo
Johanssons va hos oss ikväll så vi åt pizza, sen smet jag och moa iväg för att se Pretty Little Liars i badkaret ! hihi
mysigt lr vadå!?
cozy
pretty little liars e läskig, det va därför vi ville lägga oss i badkaret...
dagens^
sista inlägget för idag så
natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0